poniedziałek, 16 marca 2015

School lunch ideas... cz. 1

Hejka !

   Zapraszam Was dzisiaj na pierwszy wpis z nowej serii na temat zdrowych lunchów do szkoły.
Opisywanym przeze mnie śniadaniem będzie pyszna sałatka, jogurt do picia ( kupuję w zależności jaki jest w sklepie, nie zawsze Activia ), batonik musli ( teraz akurat wybrałam jakiś nowy, nigdy go nie jadłam ).



Teraz zapraszam do przeczytania przepisu na moją pyszną, zdrową i prostą w zrobieniu sałatkę :

Potrzebne nam będą:
  • Sałata paczkowana lub lodowa 
  • Ser feta
  • Pomidorki koktajlowe
  • Ogórek zielony
  • Sos w papierku ( u mnie włoski )
  • Miska 
  • Deska i nóż
  • Pojemnik na sałatkę
  1. Przekładamy dowolną ilość sałaty do miski. Kroimy pomidorki.

  2. Kolejnym etapem jest pokrojenie ogórka sera w małe kostki. Mieszamy.
  3. Rozrabiamy sos w 1 łyżce oliwy i 2 łyżkach wody. Przelewamy do miski i całość mieszamy.
  4. Prawie gotową sałatkę przesypujemy do pojemnika. Możemy ją również posypać ostropestem, słonecznikiem lub innymi wybranymi ziarnami. Można ją jeszcze przyprawić według własnego uznania.

I to koniec banalnie prostego przepisu. Voilà !


WIKI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz