sobota, 2 lipca 2016

Fit day/ Fit week-end

Hej !

Zdrowy tryb życia. Koktajle. Świeże owoce i warzywa. Ćwiczenia. Czas spędzony na powietrzu.

Coś Ci to mówi ?
Mnie dużo !

Od kilku tygodni robię sobie dni zdrowego odżywiania. Możecie sobie zrobić tygodnie, miesiące, lata takich dni. Chodzi mi w nich oto, że mój umysł czuje się zdrowszy w tym ja też ;), kiedy nie mam ochoty i nie jem niezdrowych posiłków i czekolady itd.

Książkę, którą mam od niedawna ( TO NIE JEST DIETA ) zaczęłam...1 dzień i nic. Postanowiłam,że w wakacje zmienię tryb odżywiania, ale... wyjazd i znowu i znowu. Tak się nie da... a może jednak. Niezależnie od miejsca i osoby, jeśli nam na czymś zależy utrzymamy tą "dietę". Ja jednak swoją zaczynam 17 sierpnia, gdyż podróżując i latając nie mam gdzie ćwiczyć... No jak- w kadłubie samolotu, na siedzeniach samochodu lub autobusu ?! Nie właśnie! Dlatego chociaż,że nie będę prowadzić książki to postaram się trzymać zdrowych posiłków, ale pamiętajcie jesteśmy tylko ludźmi, a że są wakacje to możemy poszaleć, np. w próbowania słodyczy i jedzenia z innych krajów, których być może nie będziemy mieć okazji zjeść jeszcze kiedyś... na dietę trzeba mieć czas. W sumie w wakacje jest..ale jednak.

Dlatego kończąc moje urywane myśli powiem tylko tyle " zwalniam Was z diet na okres wakacji "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz